Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter és Fülöp Henrik főtanácsadó, portfólió menedzser
A képen látható a Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter és Fülöp Henrik főtanácsadó, portfólió menedzser

A nap, melyen az elhangzottak súlya a jövőre nézve is a bizalom kialakítását, valamint a Fülöp Henrik által képviselt portfólió üzleti előrelépését eredményezte és eredményezi a jövőben egyaránt!
„2024-ben már a gazdasági növekedés helyreállítása lesz az első, mert ha van gazdasági növekedés, előrébb léphetnek a családok, a vállalkozások, és tovább emelkedhetnek a bérek is.” (Nagy Márton)
A gazdasági fejlődés gyakran összekapcsolódik a GDP növekedésével és a termelékenység emelkedésével egyaránt.
Azonban valójában ennél sokkal mélyebb és bonyolultabb alapokon nyugszik, mégpedig a hazai és a külföldről integrálódott piaci szereplők közötti üzleti tranzakciók bővülésével összhangban.
Az állam aktív szerepet tölt be abban, hogy elősegítse a vállalkozók közötti kapcsolatok térhódítását és megteremtse azokat a keretfeltételeket, amelyek ösztönzik a vállalkozói együttműködést és egyben megteremtik a hálózatosodás kultúráját.
Az üzletkötések sikerességi mutatója (rátája) szorosan összefügg a bizalommal. A piaci szereplők közötti szerződéskötés akkor valósul meg könnyedén, ha a felek megbíznak egymásban és a tranzakciók mögött megfelelő biztosítékok, garanciák és stabil anyagi háttér áll rendelkezésre.
A bizalom és a hálózatosodási kultúra kialakításának érdekében egyaránt szükséges az üzleti transzparencia erősítése. A vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy hozzáférjenek partnereikről széles körben elérhető, megbízható információkhoz, például azok működéséről, üzleti kapcsolataikról és financiális hátterükről egyaránt.
Mindemellett kiemelten fontos a tudatos partnermenedzsment erősítése. A piaci szereplőknek megfontoltan kell kezelniük partnereiket, kommunikálniuk velük és megfelelő elvárásokat kell felállítaniuk az együttműködés során.
Az állam és a piaci szereplők közötti együttműködés révén képesek vagyunk előmozdítani a gazdasági növekedést és fejlődést, melynek alapja a bizalom és hatása az üzleti kapcsolatok erősödése.

írta: Árgyelán Ágnes

#GazdaságiNövekedés #Vállalkozások #ÜzletiTranzakciók #ÁllamiSzerepvállalás #Hálózatosodás #Partnermenedzsment #Bizalom #Transzparencia #Innováció #Fejlődés #DigitálisGazdaság #PiaciSzereplők #Keretfeltételek #Infrastruktúra #GDP #FülöpHenrik #NagyMárton

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor