Elöljáróban annyit el kell mondani, hogy én azon szerencsések közé tartozok Gárdonyban, akiknek a UPC internet szolgáltatásával alap esetben semmi gondja sincsen. A majdnem mindig hasít a net,  a TV-vel semmi gond.

Szeptember 2-én lemondtam az internet / TV / telefon előfizetésemet a UPC-nél, mivel máshonnan szerettem volna átköltöztetni, a még hűség idős NET / TV / Telefon triómat. Sikerült is elintézni a lemondást / költöztetést, de 8 nap felmondási idő, s mivel egy kábelen nem jöhet 2 TV előfizetés, így legkorábban szeptember 10-re lehetett időzíteni. Megegyeztem a UPC-vel, hogy 8:00-12:00 között kikötik a kábelt, 12:00-16:00 között pedig bekötik az átköltöztetett előfizetést. Megegyeztem velük, hogy elviszik a modemet és a média Box-ot.

Eljött a szeptember 10, erre csörög délelőtt a telefon, hogy nem tud jönni a kikötő szerelő és szeretnének új időpontot egyeztetni. Rendben, bár gyakorlatilag csak ezért voltunk itthon egész délelőtt, de egyeztessünk. Meg is beszéltük, hogy szeptember 16-án 8:00-12:00 között érkezik a kollégája. Kértem külön, hogy mindenképpen írja rá a munkalapjára, hogy nem kell kikötni, mert addigra már egy másik előfizetésünk lesz a címünkön, csak jöjjön be a médiaboxért és a modemért. Rögzítette a kérésemet, s mint később kiderült, valóban rajta volt a munkalapon.

Az előfizetés költöztetése minden gond nélkül lezajlott, így már boldogan használhattuk a netet és a TV-t.

Elérkezett szeptember 16. A feleségem nap közben hív, hogy nincs se net, se TV. Na mondom, csak nem lekötöttek minket? A UPC telefonos ügyfélszolgáltat hiba bejelentés menüpontban bemondják, hogy a Velencei-tó környékén gondok vannak a szolgáltatással, így valamelyest megnyugodtam. Hát ez van, nem tudunk mint csinálni. Ha gond van, gond van. Délután 4 körül hazaértem, egyből az oszlophoz mentem és láttam, hogy lekötöttek… Király! Tök jó, hogy elolvasta a “kedves” UPC kolléga a munkalapot, meg tök jó, hogy megint itt hagyta a boxot és modemet. A dologhoz hozzá tartozik, hogy tavaly volt egy ugyanilyen akciónk és akkor is nálunk felejtették az eszközöket, utána pedig 24.000 Ft-ot akartak behajtani rajtunk. Ehe…

Szóval nem kis indulattal, de higgadtan felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ugyan már mi történt és akkor ballaghat vissza a kolléga visszadugni a kábelt. A hölgy eleinte kedves volt, mondta, hogy jelzi az alvállalkozóknak, hogy kössék vissza de mindenképpen visszahív.

Kb. 1 óra múlva csörög a telefon, hogy küldött e-mail, ismétlem e-mailt az alvállalkozónak, de sajnos házon kívüli üzenetet kap vissza. Mondom semmi gond hívja fel Őket. Mire kiderült, hogy nekik csak e-mail-es, ismétlem e-mail-es elérhetőségük van az alvállalkozóhoz, így nem tud tenni semmit. De holnap visszakötik. Hát NEM! Nyomatékosan kértem, hogy találjon ki valamit, hogy még ma legyen netem, hiszen itthonról kell dolgoznom és ehhez feltétlenül internet szükséges. Ekkor jött a válasz, ami teljesen kiütötte nálam a biztosítékot. A hölgy jelezte, hogy nemsokára lejár a munkaideje, így nem tud tenni semmit… Gyakorlatilag a UPC-t teljesen hidegen hagyta, hogy jogtalanul – szerintem az ÁSZF megszegésével – lekötöttek minket és nem igyekezett, hogy helyreállítsa a hibát. Persze mondták, hogy adnak ajándékba 3 hónapig gold csomagot meg mindent, de ekkor engem csak az érdeket, hogy legyen végre internetem! A beszélgetés végén a hölgy közölte, hogy tud adni visszakötésre időpontot másnap 12:00 és 16:00 között. Azt sehogyan sem értettem, hogy miért nem reggel 8-ra, ha már Ők hibáztak. Hajthatatlan volt, azt mondta, hogy NEM tudnak kijönni reggel 8-ra.

Hát eljött a másnap, vártuk, hogy végre visszakössenek minket. 1/2 4 magasságában telefon a UPC-nek, hogy mi a helyzet, s ekkor jött a hideg zuhany, már volt nálunk a kolléga, de valamiért nem kötött vissza minket, de nem tudják, hogy miért… Hogy micsoda? És az eszközökért miért nem jött be? De a legfontosabb, hogy miért nem kötöttek vissza? És ezt valójában hogy képzelik? Az ügyfélszolgálatos megígérte, hogy utána néz és visszahív.

Fél 5 magasságba megjelent két UPC-s autó, na gondoltam, szólok nekik, hogy ne menjenek el, hanem vigyék el a médiaboxot és a modemet is. A két fiatalember közölte, hogy egy órája kapták az utasítást miközben éppen Százhalombattán dolgoztak, hogy azonnal jöjjenek ide visszakötni. De azt sem tudják, hogy miért kell, csak ennyit látnak a kis Okos tabletjükön, hogy SOS bekötés. Viszont a boxot és a modemet nem tudják átvenni, de legalább lesz netem és TV-m.

Hát gyarkolatilag ennyi. A végeredményhez tartozik, hogy egy panaszt írtam a UPC-nek, hogy mégis ez hogy képzelik, meg mennyi károm keletkezett ebből, – telefon költség, mobil internet, stb – de egyelőre még válaszra sem méltattak. Egy biztos, hogy nem fogom annyiba hagyni, a következő lépés a Hírközlési Hatóság lesz.

Ja és a médiabox és a modem oda került a tavaly ittfelejtett eszközök tetejére, várva, hogy egyszer megérkezzenek érte…

Vélemény?

Lássuk a te véleményedet!